Kaip aš čia atsiradau? 


Matyt ateina visiems tas laikas, kai susikaupia tam tikras informacijos kiekis galvoje kurį reikia kažkur realizuoti. Bevartant visagalio FaceBook puslapį pastebėjau kad dali mano draugų/pažįstamų dalinasi savo žiniomis, patirtimi su visais įvairiausiai būdai. Blog'ai, FB užrašai ir t.t. Juk ne gaila? Man net džiugu. : ]

Kuris laikas jau praėjo kaip susižavėjau tomis nelemtomis gėlėmis passiflorromis. Jos užėmė didelę vietą mano gyvenime, namuose ir atima dalį laiko, lėšų. Ak tie hobiai, kartais varo į neviltį, bet kartais suteikia tiek daug džiaugsmo. 

Manau tie kas užsiima kažkokia veikla žino tą jausmą, kai perskaitai knygą, pasigamini ką nors skanaus naujo, kai pamatai pirmą gėlės žiedą. 

Aš matyt iš tų kuri gali valandą sėdėt prie gėlės ir stebėt kaip ji prasiskleidžia. O taip juk iš tiesu ir buvo kai gavau savo pirmą pasiflorą. : ]

Tad jei kiek bus kam naudinga tai ką aprašysiu čia, bus man be galo smagu. Na bent jau pasigrožėsit gražiomis fotografijomis. : ] 

Ren~


Passiflora capsularis ir passiflora citrina.

Komentarai

  1. Pagaliau. Labai smagu, kad toks puslapis atsirado. Sėkmės ir daug daug kūrybinio įkvėpimo :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai